Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodějky - 3. kapitola

Rose


Čarodějky - 3. kapitolano... a je tady další školní den... co se bude dít? Nechte se překvapit!

                                  3. kapitola – Autosalon

             

                                        (pohled Belly)

 

Tolik, jako dnes, jsem se do školy netěšila snad nikdy a to jsem oproti Alici – která se těšila na Jaspera - byla ještě slabý čajíček.

Rose byla pořád naštvaná, že je neviděla, ale také se těšila, protože dneska už je prostě musela vidět! Navíc jsme dnes odpoledne jely do nového autosalonu, aby si koupila nové auto, to minulé totiž před měsícem nabourala, ale naštěstí se jí nic nestalo. Takže Rose měla dostatek důvodů, se na dnešek těšit.

Vzbudila jsem holky, oblékla to, co po mě hodila Alice a sešla do kuchyně, udělat sobě a holkám tousty. Najedly jsme se a vyrazily. Dnes jsme dokonce ani nejely pozdě. Vyrazily jsme na první přednášku, kterou jsme společnou. Rose měla dneska štěstí. Seděli tam všichni Cullenovi. Byly tam poslední tři volná místa. Holky si sedly spolu a na mě vyšlo místo vedle jednoho Cullena. Podle toho co Emmet včera říkal, to byl Edward. A byl vážně hezký! Ne, tohle přirovnání nestačilo. Ani nádherný, jeho krásu nepopisovalo tak, jak by mělo. Měl dokonalý, přátelský obličej, bronzové vlasy a pod  tričkem se rýsovali jeho svaly.

„Ahoj.“ Pozdravila jsem všechny Culleny, protože Emmetta jsem znala a Edwarda taky brzo poznám.

„Ahoj,“ odvětili všichni s přátelskými úsměvy. Pak jsme se ještě chvilku bavili, než začala hodina. Byli vážně fajn. Navíc jsem včera dobře odhadla Rose, celou dobu vysela pohledem na Emmettovi.

O přestávce nás pozvali ke svému stolu na oběd. Neměly jsme nic proti. Do oběda už jsem žádného z nich neviděla.

U oběda jsem se snažila ignorovat všechny ty pohledy lidí kolem. Určitě nás zase pomlouvali, ale moc mi to nevadilo. Emmet nás všechny bavil a byla s ním vážně sranda! Tedy aspoň do té doby, než se sranda stočila na můj účet.

„Kdyby jste viděli Bellu včera na tělocviku! Ta je tak nemotorná, až to není možný! Jednoho kluka dokonce přetáhla pálkou přes obličej!“ řekl a všichni u stolu propukli v smích. Začínala jsem uvažovat, jestli mu trošku - díky svým schopnostem - nepoopravím tu dokonalou fasádu. Nikomu by to přece neuškodilo…

Abych odvedla téma ode mě, zeptala jsem se Rose, jestli už ví, jakou značku auta chce. Odpověď přišla hned.

„Mercedes,“ řekla prostě. To ihned upoutalo pozornost Cullenů. Nakonec jsem litovala že jsem nedržela pusu. Velmi rádi prý s námi pojedou. Takže musím vydržet s Emmetem ještě tak o 2-3 hodiny déle. Ach, jo!

Po škole jsme ihned vyrazily do toho autosalonu. Jak se ukázalo, nejvíc se v autech vyznal Edward. Ale já se v nich taky docela vyznala a vyšlo najevo že máme s Edwardem dokonce oba Volvo. Jenomže on stříbrné, zatímco já, světle modré.

 Začínala jsem si sní rozumět čím dál tím víc, ale nevadilo mi to. Rose si nakonec vybrala černý Mercedes a jelo se… ale ne domů. Kluci nás pozvali tancovat. No, já zrovna tancování nemusela, ale když bude můj partner kterýkoliv z nich, nepřišlo v úvahu že bych spadla. Měli totiž stejnou sílu jako Emmett. Což bylo trochu divné, ale usoudila jsem, že už jsem díky všem těm démonům, trochu paranoidní.

 Po 20 minutách jízdy jsme našli jednu diskotéku. Edward mě vyzval k tanci a nabídl mi rámě. Líně jsem uvažovala o tom, že na stejně starého kluka jako jsem já, je nějak moc galantní. Ale nechala jsem to být. Začali jsme tančit. Páni ten je ale studený! I přes oblečení byl cítit ten chlad co mu vycházel z kůže! No nic. Koukla jsem se kolem. Vedla nás to Alice pěkně roztáčela s Jasperem a za nimi jsem viděla míhat se Rose s Emmettem. Kupodivu mě tanec začal bavit a Edward byl vynikající tanečník. Nakonec jsem byla ráda že jsem se o tom autosalonu před klukama zmínila. Ale všechno hezké končí. Asi v 10 hodin večer, jsme odcházeli z diskotéky, kluci se s námi před auty rozloučili a jeli domů. Následovali jsme jejich příkladu.

Asi v 11 hodin jsem šla spát a uvažovala o tom, že zítra se opět těším do školy, ale tentokrát ne na Emmetta, ale na Edwarda. Nevěděla jsem co, ale něco mě k němu táhlo a to čím dál tím víc. Ale nebránila jsem se tomu. Mé myšlenky se ubíraly pořád ještě tímto směrem, než jsme upadla do nevědomí…

               2.díl ; shrnutí ; 4.díl             



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodějky - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!