Po strašně dlouhé době přidávám další díl. Carlisle se vydává do La Push. Jak náš příběh bude pokračovat.
08.07.2017 (08:45) • piromaan23 • FanFiction na pokračování • komentováno 2× • zobrazeno 1336×
Pohled Carlisle
Potom, co mi Edward zavolal, jsem hned vyrazil do rezervace. Před hranicemi jsem zastavil své auto a došel k hranici, kterou označovala cedule: Vítejte v La Push.
Čekal jsem, jestli se neobjeví nějaká hlídka. Sice jsem si nebyl jistý, jestli v rezervaci ještě nějací vlci jsou, ale jistota je jistota. Nemýlil jsem, po chvíli jsem slyšel hluk z lesa a vrčení. Bylo to jasné, vlci tu zůstali.
„Klid," zašeptala dívka a podrbala vlka po hlavě. Dívka budila děsivý dojem pravou polovinu obličeje, totiž hyzdily jizvy od drápů. Určitě od těchto vlků.
„Dobrý den, chtěl bych mluvit s vaším vůdcem," řekl jsem a stále si tu dívku prohlížel, něco na ní bylo zvláštního, ale co?! Pořád jsem si ji prohlížel a nemohl přijít na to co.
„Co tu slídíte? Smlouvu už obnovili jiní upíři. A jestli vám sem zaběhla snídaně, máte smůlu," zašeptala dívka a obrátila se k odchodu.
„Prosím počkejte, kvůli smlouvě jsem tu také, ale hlavně jsem tu kvůli jedné dívce nebo spíše kvůli jedné upírce. Potřeboval bych mluvit se staršími z kmene," řekl jsem a modlil se, aby mi vyhověla.
„Hm, jak se jmenovala?" zeptala se dívka a otočila se ke mně bokem.
„Bella, vlastně Isabella Swanová," řekl jsem a podíval se jí do zelených očí. Dívka si odfrkla a ušklíbla se.
„To váš syn je tak líný, že se nemůže zeptat sám?" zeptala se.
„Jaktože znáš mého syna?" zeptal jsem se.
„To Isabell," řekla a přistoupila ke mně a podala mi zelenou obálku.
„Prosím odejděte z našeho území," zašeptala a i s vlky zmizela v lese. Z dáli jsem jen slyšel, jak vlkodlaci radostně štěkají. Nasedl jsem do auta a vydal se na cestu do našeho domu.
Obálku jsem položil na místo spolujezdce a vyrazil. Cesta domů mi trvala dlouhou dobu, přemýšlel jsem totiž o Belle.
Se smykem jsem zabrzdil. Doma byla akorát má žena, Esmé. Sedli jsme si společně na pohovku a čekali na návrat ostatních.
Po půl hodině se na příjezdové cestě ozval zvuk motoru a skřípání pneumatik o štěrkovou cestu.
Do domu se vřítilo tornádo v podobě Edwarda, který hned popadl dopis a začal si ho pro sebe číst.
„I my chceme vědět, co Bella píše!" vykřikla Alice a skočila Edwardovi na záda. Avšak po přečtení z obou opadla veselá nálada a zmučeně se podívali na sebe. Dopis spadl na zem.
Jasper ho zachytil a podal mi ho. Zhluboka jsem se nadechl a začal číst.
Běžela jsem, jak nejrychleji jsem mohla, ale vlci nezpomalovali. Jeden z nich mě dobíhal a cvakal mi tlamou asi metr za zády. Viděla jsem útes, ten byl jedinou mou záchranou. Odrazila jsem se a padala. Vítr bičoval do mé tváře a já jen po dopadu cítila teplou náruč vodní hladiny.
Začala jsem plavat ke dnu, kdyby se nějaký vlk odvážil sem skočit. Schovala jsem se za nedaleký balvan a čekala. Opravdu jeden z nich seskočil, měl rudou srst a ještě ve vodě se přeměnil na člověka. Byl to Jacob a úpenlivě volal mé jméno. Bolelo mě u srdce. Ztratila jsem své přátele i svou rodinu.
Ze všeho nejvíc mě ale mrzelo, že tu nikdo nebyl pro mě. Žádná záchrana se nekonala a moje myšlenky, že je to jen sen a mohla bych se snad z něho probudit, mě po týdnu beze spánku přešly. Byla jsem tím, co ze mě Edward nechtěl udělat.
Byla jsem upírem.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: piromaan23 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Úlomky z jejího života 7. kapitola:
čekání na další díl se vyplatil. Moc děkuji
Na túto poviedku som narazila, len teraz, ale hneď som si ju zamilovala. Už sa neviem dočkať pokračovania.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!