na Summit Ent. jsem našla potvrzenou zprávu, že vybrali režiséra pro Zatmění. Tak jsem se pokusila to přeložit, moje Aj sice není nic moc, ale doufám, že to pochopíte ;o)
23.04.2009 (16:03) • Luna • Filmy » Zatmění • komentováno 0× • zobrazeno 3463×
23.4 Summit Ent. dnes oznámil, že jako režisér pro ZATMĚNÍ byl najat David Slade, scénář napsala opět Melissa Rosenberg. TW Saga: Eclipse, třetí film ze serie založené na senzační knižní sérii Stephenie Meyer, bude uvedena v Severní Americe ve STŘEDU 30. ČERVNA 2010. To oznámil Erik Freig - prezident (ředitel) produkce společnosti Summit.
Meyerová prohlásila: "Jsem unešená z toho, že Zatmění bude režírovat David Slade. On je fantastický filmař, který má hodně co nabídnout. Od začátku, jsme byli nadšení z režisérských talentů pro TW Saga a jsem šťastná, že Zatmění bude pokračovat v tomto duchu.
Erik Feig řekl: "Stephanin Eclipse je mohutná, bohatá a temperamentní kniha a my ze Summitu jsme dlouho a tvrdě hledali režiséra, který to dostane oprávněně (asi jako, že je dobrej a zaslouži si to ;o)). Věříme, že jsme ten pravý talent našli ve Sladovi, který bude schopný utvořit komplexní vizuálně poutavý svět. Nemůžeme se dočkat, až přivede ECL k životu a my ho ukážeme fanouškům, kteří dychtivě očekávají léto 2010.
Filmař Slade se dostal mezi přední režiséry za svou práci na strhujícím filmu "V pasti" (Hard Candy) v roce 2006 s herečnou Ellen Page nominovanou na Academy Awards a dále díky filmu "30 dní dlouhá noc" (30 days of night), který se stal kasovním trhákem číslo jedna hned první týden po jeho uvedení.
bla bla bla - to další už jsem nepřekládala. Jsou tam věci ohledně obsahu 3. dílu, a kolik TWL vydělalo peněz a nějaký další bludy, který mě už nebavily a myslím, že by vás ani moc nezajímaly. Jestli se pletu, napište koment a já to přelouskam ;o)
Autor: Luna (Shrnutí povídek), v rubrice: Filmy » Zatmění
Diskuse pro článek Zatmění má svého režiséra:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!