Mě osobně nejvíce zaujal fakt, že Rob ještě NIKDY nezval holku na rande. A že se k tomu otevřeně přiznal.
30.03.2010 (10:39) • Esaiel • Filmy » Jiné filmové projekty • komentováno 0× • zobrazeno 9335×
Už 25. března můžeme vidět v českých kinech film Nezapomeň na mě! Jeho hlavní star Robert Pattinson (23) nám prozradil, jak se mu na snímku pracovalo a co pro něj bylo nejtěžší...
GIRL: Tvoje role Tylera je často přirovnávána k rebelovi minulého století Jamesu Deanovi. Co si o něm myslíš?
Robert: "Myslím, že měl ve své době hodně velký vliv na mladé lidi, speciálně na herce! Mě ovlivnil taky a nestydím se to přiznat! Je to můj vzor!"
GIRL: Jak moc ses ztotožnil se svojí postavou - Tylerem?
Robert: "V některých věcech je totálně jiný, ale v něčem se mu dost podobám. Na Tylerově násilnické povaze je něco uspokojivého, možná bych měl být trochu tvrdší i v normálním životě."
GIRL: To jako, že by ses chtěl víc prát?
Robert: "To ani ne. Natáčet rvačky bylo sice zábavné, ale to jen proto, že ve skutečnosti se nikomu nic nestalo. Myslím, že bych měl otevřeněji prosazovat své názory!"
GIRL: Celý štáb si z tebe prý utahoval, že neumíš zvát holky na rande?
Robert: "Když jsme poprvé točili scénu, kdy zvu Ally na schůzku, strašně jsem se styděl a nebyl jsem vůbec přesvědčivý. Nemohl jsem si vzpomenout, jaké to je, zvát holku na rande a pak mi došlo, že jsem to ještě nikdy nedělal. Byl jsem opravdu v rozpacích a trvalo mi hodně dlouho než jsem tu scénu zahrál věrohodně. Musím si to pamatovat, třeba se to bude jednou hodit!" :o)
Autor: Esaiel (Shrnutí povídek), v rubrice: Filmy » Jiné filmové projekty
Diskuse pro článek Robert Pattinson o filmu Nezapomeň na mě!:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!