Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Knihy

Ash


NEWS

Twilight and History

Twilight and HistoryVyjde nová kniha. Bude sa volať Twilight and History.

NEWS

The short second life of Bree Tanner v ČR

The short second life of Bree Tanner v ČR Ahoj, nedalo mi to a strašně jsem si přála číst někdy Bree Tanner i u nás v NAŠEM jazyce, tak jsem napsala mail a zeptala se v nakladatelství:D, jste zvědaví, jaká byla odpověď?

NEWS

Hostitel - bestseller Stephenie Meyerové

Hostitel - bestseller Stephenie MeyerovéZnáte pátý bestseller naší báječné Stephenie? Ne? Pak rozhodně utíkejte do knihkupectví! Anebo víte co? Počkejte s tím chvilku! Omrkněte nejdříve, co na vás čeká. Všechno to tu najdete černé na bílém? Nebo snad opačně? No to je jedno, hlavně že to tu je! Jen čtěte dál... a zanechte komentář.

NEWS

Prom Nights From Hell

Prom Nights From HellPátrala jsem v knihovně a našla jsem knihu s názvem "Prom Nights From Hell". Jaké to pro mě bylo překvapení, když jsem zjistila, že jednou z autorek povídek je i Stephenie Meyer.

NEWS

Twilight sága - nyní originální obálky i u nás!

Twilight sága - nyní originální obálky i u nás!Na internetu jsem objevila Twilight knížky v češtině s originálními obálkami - vydavatelství Egmont.

 

Význam obálek knih

Význam obálek knih Na jednom webu jsem našla jaké jsou významy obrázků na obalech knih. Je to velmi zajímavé. Něco se dá i odvodit.

NEWS

Korejské obaly knih

Korea má taky mooc pěkné obálky ke všem čtyřem dílům Twilight ságy :D

 

Kreslený Twilight :)

No tak zase som chodila po nete a narazila som na pár krásnych obrázkov z Twilightu, ale všetko sú kreslené, či už manga, na počítači, rukou, emontíky alebo mini komixy, všetko možné:) je to naozaj krásne:) tak kukajte:)

NEWS

Nový obal pro New Moon

Nový obal pro New MoonNašla jsem nový obal pro New Moon

NEWS

Podpořte Midnight Sun!

Poněvadž jsem si všimla pod článkama odkazu, rozhodla jsem se ho zveřejnit do článku ať je viditelnější.

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!