Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

2.Anik-Celebration


 

Tak to je haluz!!! 10. kapitola

Tak to je haluz!!! 10. kapitolaPoslední kapitolka původně třídílné povídky na téma: Twilight stars vs. Twilight postavy. Čeká nás pohled Edwarda a Belly. Konečně jsou zase všichni spolu... Příjemné čtení.

 

Tak to je haluz!!! 9. kapitola

Tak to je haluz!!! 9. kapitolaVšichni jsme se na sebe nejistě zadívali. Bylo to, jako by mezi námi probíhala tichá domluva, jejíž hlavním tématem bylo, zda věřit nebo nevěřit Ave…

 

Tak to je haluz!!! 8. kapitola

Tak to je haluz!!! 8. kapitola„No ne? Vidíte všichni to, co já?“ zvolal někdo a v tu ránu se na nás vrhla banda novinářů. „Takže Robsten opět spolu?“ vyptávali se jeden přes druhého.

 

Tak to je haluz!!! 7. kapitola

Tak to je haluz!!! 7. kapitolaKde bychom bez toho internetu byli? Teda, já bych si samozřejmě poradil. Pamatuji si doby, kdy nebyly ani mobilní telefony, či jakékoliv elektrické přístroje, alespoň ne v podobě, jakou mají dnes a… No, teď jsem chtěl říct, že jsem to přežil i bez toho, ale pravda je taková, že nepřežil. Jsem mrtvý. No, to se mi opravdu moc nepovedlo…

 

Tak to je haluz!!! 6.kapitola

Tak to je haluz!!! 6.kapitolaPostupně jsme vystupovali z limuzíny a nervózně se ošívali. Ani jeden z nás neměl potuchy, jak se máme na takovéto akci chovat…

 

Tak to je haluz!!! 5.kapitola

Tak to je haluz!!! 5.kapitolaDnes nás čeká nečekaná, ale pro další vývoj velice důležitá návštěva. :-D

 

Na rozcestí

Na rozcestíŠtěstí hledají upíři i draci, ale má opravdu každý šanci? Pohádka psaná k narozeninám pro jednu dobrou duši, ale úsměv snad každému sluší. :)

 

Tak to je haluz!!! 4. kapitola

Tak to je haluz!!! 4. kapitola„Jsme celebrity. Smiřme se s tím,“ zahalekal Emmett.

 

Tak to je haluz!!! 3. kapitola

Tak to je haluz!!! 3. kapitolaTak, dneska se nám už doopravdy všichni sejdou a budou si o sobě hledat nějaké ty informace na netu. Kapitolka je o něco kratší, ale zase je docela brzy. Přeji hezké čtení...

 

Dobrú noc, Nessie - I. časť

Dobrú noc, Nessie - I. časť

Vtipné rozprávky na dobrú noc pre Renesmee v podaní Jacoba, ktorý zamieňa hlavné postavy za členov rodiny Cullenovcov. 

Dnes tu máme prvý diel a s ním Rosalie. 

Dúfam, že sa poviedka bude páčiť a pobaví vás, ale za následky po prečítaní neberiem zodpovednosť. Pekné čítanie želá SissaVamp.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!