Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Jiné filmové projekty

Robsten - photoshot


 

Na území žen s Kristen Stewart

Na území žen s Kristen StewartRomantická komedie s Kristen Stewart a Meg Ryan na Nova Cinema...

NEWS

Smršť Taylora Lautnera v TV

Smršť Taylora Lautnera v TVV tomto týdnu čeká milovníky Taylora Lautnera zdvojený doping jeho postavy. Patříte - li mezi jeho příznivce, určitě si nenecháte ujít filmy, které nasadily do vysílání Tv stanice Nova a Prima.

V úterý (17.8.), v 9:30 ráno to bude snímek s názvem - Dobrodružství Žraločáka a Lávovky.

V sobotu (21.8.), ve 20:00 nás pak čeká snímek - Dvanáct do tuctu 2.
Chcete - li se o těchto filmech dovědět bližší informace, rozklikněte celý článek.

NEWS

Kristen Stewart - Marylou - On the Road

Kristen Stewart - Marylou - On the RoadPamatujete, jak si Kristen změnila barvu vlasů? Bylo to kvůli filmu On the Road, kde hraje Marylou. Uvnitř, najdete foto, jak Kristen vypadá a taky nějaké info k tomu filmu.

NEWS

DVD Remember me na novinových stáncích

DVD Remember me na novinových stáncíchDVD Remember me už dnes na novinových stáncích

 

Kristen Stewart ve filmu Zábavný park

Kristen Stewart ve filmu Zábavný parkKristen hraje v komedii z roku 2009. Snad vás to bude zajímat, film doporučuji, je to sranda. Kdybyte se někdo na ten film chtěli kouknout, tak ho dávají na HBO 13.8. ve 4:10, nebo 22.8. v 00:40.

NEWS

Dakota ve Válce světů

Dakota ve Válce světůDakota si zahrála v roce 2005 ve sci-fi filmu Válka světů s Tomem Cruisem.

NEWS

Rob - Water For Elephants

Rob - Water For ElephantsObjevily se nové fotky z natáčení dalšího Robova filmu Water For Elephatnts.

NEWS

Úkryt s Kristen Stewart na Nově

Úkryt s Kristen Stewart na NověMáte-li rádi filmy, ve kterých si zahrál někdo ze známých tváří Twilight, určitě Vás potěší zpráva, že v pondělí (19.7.2010) ve 22:40 zařadila Tv Nova do svého programu film s Kristen Stewart - Úkryt (Panic room).
Chcete-li se o tomto snímku dovědět více, klikněte na celý článek.

 

The Summer House

The Summer HousePozerala som sa na internete a narazila som na The Summer House, v ktorom hrá aj Rob. Pridala som sem naň videoklip a Rob je v ňom hrozne sladký. Aspoň podľa mňa.

NEWS

Holky z lepší společnosti

Holky z lepší společnostiNeviem, či to tu už bolo, ale našla som film, kde hrá malá Dakota Fanning. Film sa mi páčil a Dakota je v ňom strašne zlatá. Je ešte z roku 2003, takže je tam naozaj malá.

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!