Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování

kellan2


 

Sesterská pouta 70. kapitola

Sesterská pouta 70. kapitolaZpátky v nemocnici u Tess a Sam...

 

Sesterská pouta 69. kapitola

Sesterská pouta 69. kapitolaTak jo, Rachell bere věci do svých rukou, jak to asi dopadne? A co na to její pomocník?

 

A Member of Guard - 14. kapitola

A Member of Guard - 14. kapitolaPo dlouhé době další kapitola. Caius už má pokrk Arových intrik. Rozhodně se odejít, ale nebude to mít tak jednoduché. Čeká na něj...

 

Nejtajnější sen 31. kapitola

Nejtajnější sen 31. kapitolaPo osmi letech se na vaší žádost vracím k této povídce. Enjoy!

 

Aristokratka 2. kapitola

Aristokratka 2. kapitolaOpět vás zdravím a omlouvám se, jak dlouho mi trvala další kapitola. Moje psaní funguje na principu náhodných výbojů energie, které neovládám a neovládám ani to, co mám v tu chvíli chuť psát. Na spoustu mých rozdělaných povídek se proto dlouhou dobu nedostane. V dnešní kapitole nás čeká vyjednávání s Volturiovými. Budu vám opět vděčná za komentáře, i kdyby jen zvednutý palec, ať vím, že to někdo čte a že se líbí. Děkuji vám.

 

Nový život vo Forks 6. kapitola

Nový život vo Forks 6. kapitolaV tejto kapitole Vám trocha odhalím Bellinu myseľ a niečo z jej minulosti, ktorá vplýva na jej správanie. Každý máme svoje tajomstvá no nie?

 

Nový život vo Forks 5. kapitola

Nový život vo Forks 5. kapitolaHodina biológie, nechcený spolusediaci a obed na lavičke. Čo všetko sa môže asi stať?

 

Nový život vo Forks 4. kapitola

Nový život vo Forks 4. kapitolaPríchod Edwarda ale trocha iný ako to býva zvykom. Bellin prvý dojem a neskôr prvý deň v škole. Opakujem, že Bella je dievča so zlomeným srdcom a preto sa správa inak ako ju všetci poznáme. Prajem príjemné čítanie.

 

Houslistka 64 Epilog

Houslistka 64 EpilogTouhle kapitolkou se s Houslistkou rozloučíme. A ze srdce děkuji těm, kteří komentovali. Jste nejlepší. :* Kdo by měl zájem, k Houslistce jsem napsala i bonus (jde o Nessí a 'vy nejspíš víte o koho')

 

Sesterská pouta 68. kapitola

Sesterská pouta 68. kapitolaJak asi tušíte, Sam bude nakonec v pořádku, ale najde v sobě konečně odvahu veřejně přiznat, co ji trápí? Nebo někdo bude muset převzít iniciativu a vyřešit to celé za ni? Která ze sester jí nakonec pomůže? Jsem zvědavá na vaše typy a samozřejmě přeju hezké čtení. Chloe.

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!