Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování


 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 7. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 7. kapitola7. kapitola – Večírek (z pohledu obou)
Ve Forks se koná studentský večírek, na který jsou pozváni i Cullenovi. Prohloubí se tím vztah mezi Edwardem a Kate?

 

Spoluautorská poviedka na pokračovanie - ÚVOD

Spoluautorská poviedka na pokračovanie - ÚVOD

Po úspešnej súťaži v októbri prinášam nový projekt s názvom "Príbeh na pokračovanie". Koná sa pri príležitosti 15. narodenín tejto stránky, ktoré síce boli presne 8.9. 2021, ale prečo si ich neužiť aj teraz? O čo presne pôjde sa dozviete v tomto článku. 

Zapojiť sa môže každý prispievateľ!

 

Na věčnost 3

Na věčnost 3Cesta Abigail a Willow končí v pronajatém srubu uprostřed divoké přírody Denali parku, kde doufají, budou v bezpečí před svým pronásledovatelem.
Kapitolu bych ráda věnovala autorce povídky Déjà vu aneb historie se opakuje - svou povídkou mě nakopla zase něco napsat ze světa Stmívání. Díky

 

Na věčnost 2

Na věčnost 2Cullenovi se zabydleli v novém domově na Aljašce, ale jejich spokojený život naruší příchod dávného známého, který jim nenese dobré zprávy.
Začtěte se do kapitoly z pohledu Esmé, která bude postavena před nelehkou volbu.

 

Na věčnost 1

Na věčnost 1Uběhlo skoro patnáct let od chvíle, kdy Cullenovi zvítězili nad Volturiovými a mohli začít svoje „šťastně až na věky“, ale italští upíři nezapomínají.
Vraťme se znovu mezi forkské upíry a zjistěte se mnou, co jim věčný život přinese dál.

 

Horiaci prach - 1. kapitola

Horiaci prach - 1. kapitolaLeah to v živote nemala ľahké. Najprv sa s ňou rozišiel jej milovaný chlapec, potom zistila, že sa zamiloval do jej obľúbenej sesternice, čo v nej vyvolalo premenu na vlka a spôsobilo smrť otca. Za to všetko by si mohla zaslúžiť aspoň trocha šťastia... V dnešnej kapitole Leah dostane veľa podnetov ako by mohol jej život pokračovať ďalej...

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 6. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 6. kapitola6. kapitola – Alicina vize (z pohledu obou)
Edward zjišťuje, že jeho city jsou silnější než strach. Jak se s tím vypořádá? A jak to přijme Kate, která je ještě v šoku z toho, jak se k ní Edward choval ve škole?

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 5. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 5. kapitola5. kapitola – Musíme se poznat (z pohledu obou)
Kate se s Edwardem snaží spřátelit, ale už teď ví, že to nebude zrovna dvakrát lehké. A co na to Edward?

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 4. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 4. kapitola4. kapitola – Jako zlý sen (z pohledu Edwarda)
Návrat do Forks není pro Edwarda příliš lehký. O to víc, když se po něm prochází kopie jeho milované.

 

Déjà vu aneb historie se opakuje - 3. kapitola

Déjà vu aneb historie se opakuje - 3. kapitola3. kapitola - Nová škola (z pohledu Kate)
První den v nové škole není nikdy lehký. Kate však zapadne jako kostička do skládačky. Kdo je ale ten záhadný kluk, který jí tolik přitahuje?

« Předchozí  1 ... 3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!